|
Studentský dům na Starém Brně
Kadaňka, Petr ; Křížek, Jiří (oponent) ; Oplatek, Jiří (vedoucí práce)
Staré Brno jako centrum studentského života. Kulturně-společenský potenciál místa lze využít pro rozvoj vzdělávání, a to zejména vytvořením adekvátního sociálního zázemí pro intenzivnější život studentů přímo v centru Brna. Regulace problematického Mendlova náměstí usměrňuje dopravu a navrací zpět celému území jeho rekreační charakter. Na to navazuje koncepce studentského domu jako kombinace jednoduchého a levného bydlení a zázemí pro studentský volný čas. Z horní části ulice Křížová se stává kolonáda, jejíž rekreační význam podporují vertikální zahrady nového studentského domu.
|
|
Studentský dům na Starém Brně
Kadaňka, Petr ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Oplatek, Jiří (vedoucí práce)
Staré Brno jako centrum studentského života. Kulturně-společenský potenciál místa lze využít pro rozvoj vzdělávání, a to zejména vytvořením adekvátního sociálního zázemí pro intenzivnější život studentů přímo v centru Brna. Regulace problematického Mendlova náměstí usměrňuje dopravu a navrací zpět celému území jeho rekreační charakter. Na to navazuje koncepce studentského domu jako kombinace jednoduchého a levného bydlení a zázemí pro studentský volný čas. Z horní části ulice Křížová se stává kolonáda, jejíž rekreační význam podporují vertikální zahrady nového studentského domu.
|
|
Studentský dům na Starém Brně
Kadaňka, Petr ; Křížek, Jiří (oponent) ; Oplatek, Jiří (vedoucí práce)
Staré Brno jako centrum studentského života. Kulturně-společenský potenciál místa lze využít pro rozvoj vzdělávání, a to zejména vytvořením adekvátního sociálního zázemí pro intenzivnější život studentů přímo v centru Brna. Regulace problematického Mendlova náměstí usměrňuje dopravu a navrací zpět celému území jeho rekreační charakter. Na to navazuje koncepce studentského domu jako kombinace jednoduchého a levného bydlení a zázemí pro studentský volný čas. Z horní části ulice Křížová se stává kolonáda, jejíž rekreační význam podporují vertikální zahrady nového studentského domu.
|
|
Studentský dům na Starém Brně
Kadaňka, Petr ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Oplatek, Jiří (vedoucí práce)
Staré Brno jako centrum studentského života. Kulturně-společenský potenciál místa lze využít pro rozvoj vzdělávání, a to zejména vytvořením adekvátního sociálního zázemí pro intenzivnější život studentů přímo v centru Brna. Regulace problematického Mendlova náměstí usměrňuje dopravu a navrací zpět celému území jeho rekreační charakter. Na to navazuje koncepce studentského domu jako kombinace jednoduchého a levného bydlení a zázemí pro studentský volný čas. Z horní části ulice Křížová se stává kolonáda, jejíž rekreační význam podporují vertikální zahrady nového studentského domu.
|